2013-01-05

Tadaaah!

Trots kreativ härdsmälta igårkväll har jag idag lyckats fota grytlapparna jag knåpade ihop under de senaste dagarna. Dagsljus gör verkligen skillnad!

Nu ska ni inte tro att jag fixade detta från scratch utan jag hade ett gäng rutor liggandes sen en tidigare kreativ explosion med påföljande härdsmälta. Händer hela tiden...


Dessa rutor låg och skräpade i min WiP-låda. (Bomull, virkål 4)


Upptäckte att jag kunde amma och virka samtidigt, tack vare min amningskudde (en stor korv-kudde formad som ett c som man lägger runt midjan och sen lägger barnet på). Tack svärföräldrar för den! Då kan Rakel vara nära när magin sker och förhoppningsvis kan den smitta av på henne så att hon virkar stadigt vid ungefär... tre års ålder?


Tadaaah! Framsidor...


... och tadaaaah! Baksidor.


Och tulpaner. 

Ha en fin dag idag, själv ska jag ta mig ut med vagnen för en timmes promenad. En gång om dagen, minst en timme! Hoppsan, nu vaknade barnet, hejdåååååååå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar